19 Eylül 2012 Çarşamba

Bana Her Şey Yakışır 43.Hafta 3.Gün Gülnur Orhan Sakarya İzle

bana her şey yakışır 19 eylül izle,bana her şey yakışır 43.hafta 19 eylül izle,bana her şey yakışır 19 eylül 43.hafta seyret,19.09.2012 bana her şey yakışır izle,bana her şey yakışır seyret  


Süre; yalnızca 4 saat. İlk hafta için belirlenen bütçe 750TL... Hedef ise haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti "2012 Sonbahar Modası" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 4 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 2.haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız Gökçe Özerden, 28 yaşında, beden 36, 1.72 boyunda, bekar ve İstanbullu. Salı günü yarışacak olan ikinci  yarışmacımız Züleyha Hamza, 24 yaşında, 36 beden, bekar , Trabzonlu ancak İstanbul’da yaşıyor... Haftanın üçüncü yarışmacısı Gülnur Orhan Sakarya’lı. 19 yaşında, 36 beden ve İstanbul’da yaşıyor. Perşembe günü yarışacak olan dördüncü yarışmacımız Duygu Kumlu, 27 yaşında, 36-38 beden, 1.71 boyunda. Bekar ve İstanbul’da yaşıyor. Ve Cuma günü yarışacak olan son yarışmacımız Fatma Kocacık. 25 yaşında, 40 beden, 1.77 boyunda. Muhasebeci olarak çalışıyor, Sivas’lı. Acaba haftanın en şık kadını 5 kadın arasından kim olacak? Havuzbaşı düğüne giderken neler giymeli ve hangi renkleri tercih etmeli? Bana Her şey Yakışır'ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek,hanımlara hangi tüyoları verecek? HEPSİ HAFTAİÇİ HER GÜN 12:30'DA BANA HER ŞEY YAKIŞIR'DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder