3 Ekim 2012 Çarşamba

Artık Canımı Sıkmaya Başlıyorsun Google !

Size öykümü en baştan anlatayım sevgili dinleyiciler. Şuan 18 yaşındayım ve lise son öğrencisiyim. Bundan 6 yıl önce yani internetin popüler olduğu sıralarda çoğu aile gibi bizde bağlatmıştık bir internet. Bir hevesle internette gezinirken blogcu.com'a denk geldim ve ücretsiz blog aç demişlerdi. Kendim kendime Allah Allah bu blog'ta neyin nesi diye nette bi araştırma yaptım . Ve sonunda öğrenmiştim. Açtım bir site adıda " zidanehilmi.blogcu.com " diye bi adresti. Kendimi 1-2 yılda geliştirdim ve artık para kazanmayı öğrenmiştim. Bir ortak buldum kendime ve blogspot a geçtik burda daha çok rahat oluruz diye. Çünkü o sıralar blogcu da sürekli site kapanırdı ve açılmazdı. Sizin ekmek teknenizi yerle bir etsek hoşunuza gider mi ? Gitmez tabii. Neyse blogspotta çok blog yaptım sattım ve bu adresi 650 tl ye satmıştım. Aradan 2 yıl geçti ve nette gezinirken bu siteye girim dedim ve adam siteyi kapatmış bende tekrar açtım şimdi ekleme yapıyorum fakat bir türlü anında index almıyor. Benim için anında index alması lazım çünkü ben günlük yazıyorum 2.güne sarkarsa benim bir kazancım olmaz. Çok sinirleniyorum ve kendine gel Google !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder